چه نوع ویتامین ها مفید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع ویتامین برای درمان PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) مفید است؟ ویتامین B3 دارای وعده برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، برخی تحقیقات نشان می دهد. این ممکن است بزرگ شدن کلیه ها کیستیک را کند می کند در حالی که همچنین کاهش از دست دادن عملکرد کلیه است.

با توجه به پژوهش، SIRT1 خواهد از شروع PKD، آن است که توسط هفت نوع تشکیل شده را تحت تاثیر قرار پروتئین od. جواب ویتامین B3 می تواند فعالیت آن را مهار، و در نتیجه به کم کاشته شکل گیری و رشد کیست در کلیه.

ویتامین B3 موجود در غذاهای بسیاری مانند کبد حیوانات و کلیه، گوشت بدون چربی، غلات کامل، حبوبات، محصولات لبنی، سبزیجات سبز و غیره. بنابراین مردم می توانند به اندازه کافی ویتامین B3 از در زندگی روزمره ما دریافت کنید. اما برای افراد مبتلا به PKD، آنها ممکن است برخی از مشکلات در گرفتن به اندازه کافی آن را داشته باشد، چرا که باید به جلوگیری از به خوردن چیزی مثل کبد حیوانات و کلیه، با توجه به لزوم حفظ رژیم غذایی مناسب. علاوه بر این، آنها نیاز به توجه ویژه ای به نشانی از ویتامین B3 آنها را، که به دلیل بیش از دوز ممکن است برخی از عوارض جانبی مانند تب خفیف، تهوع، استفراغ، سرگیجه، خشکی پوست، خارش پوست، قند خون بالا، آریتمی شود . بنابراین ما نیاز درخواست کمک از درمان دیگر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بی خطر و موثر برای درمان PKD است، این درمان نیز برای نوزادان که از نظر ژنتیکی در معرض خطر ابتلا به این بیماری، به علت عوارض جانبی کمی آن کار می کند. کار با داروهای دیگر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-treatment/684.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ویتامین ها برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: